nedeľa 29. novembra 2009

Úprava blogu

3DG1 - zadanie W5
- alebo upratujeme blog.
Tento blog je mojim prvým blogom a som s ním celkom spokojná. Myslím, že ho nemusím veľmi upravovať - upratovať. Názvy príspevkov mám volené podľa toho, o čom príspevok hovorí. Kvôli prehľadnosti udávam v príspevku i označenie zadania, ku ktorému sa príspevok viaže. Ako obrázok som vložila svoju fotografiu. Profil nemám celkom vyplnený z dôvodu, že nie som typ človeka, ktorý širokej verejnosti o sebe veľa prezrádza...
Použila som vloženie tagov a odkazov na stránky v pravom paneli. Blogovací systém umožňuje vloženie ponúkaných - "preddefinovaných" - aplikácií: rôzne hry, videá, mp3, vyhľadávač, zobrazovanie obrázkov... Vyskúšala som niektoré z nich, ale pôsobili veľmi rušivo a na tento blog sa (podľa mňa) nehodili.
Našla som si i jedno vylepšenie: pohrala som sa s farbami (písmo, nadpisy, pozadie v pravom paneli...).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára